Posted in: Wiedza techniczna

KTM 350 EXC-F 2020 montaż automatycznego sprzęgła REKLUSE

KTM 350 EXC-F 2020 montaż automatycznego sprzęgła REKLUSE

 

 

Przyznam się, że montowałem ten rodzaj sprzęgła pierwszy raz i byłem
sceptycznie nastawiony.
Największe zdziwienie nastąpiło podczas wbijania 1 biegu – bez sprzęgła
motocykl stoi w miejscu, nie gaśnie, ciężko opisać to uczucie 😅
Pierwsze dodanie gazu – motocykl płynnie przyspiesza bez szarpania i
jedzie dokładnie tak, jak nakazuję mu rolgazem.

 

 

Kolejne zdziwienie 🤔 zatrzymuję się. Nie wciskam sprzęgła, motocykl
pracuje na wolnych obrotach, nie jedzie ani nie gaśnie.
Po kilku próbach nauki nowego stylu jazdy poczułem się pewniej i
poleciałem na jazdę testową. Powiem wam szczerze, że jazda na Rekluse
jest bardzo przyjemna przy zwalnianiu przed zakrętem. Przykładowo na 2 biegu,
gdzie normalnie musielibyśmy wcisnąć sprzęgło, bo motocykl najzwyczajniej
by się zadusił i zgasł. Tutaj nie robimy nic! Po prostu hamujemy i
dodajemy gazu.

 

 

Ponadto dalej możemy korzystać ze sprzęgła, jak w wersji seryjnej chcąc
np. podbić motocykl w celu przeskoczenia przeszkody.
W mojej ocenie fajny bajer 😉
Motocykl został wydany klientowi. Jestem bardzo ciekawy jego oceny.

 

 

Na pewno podzielę się nią z Wami w najbliższych dniach…

 

 

preloader